Όταν οι Συνάδελφοι Μαθηματικοί γράφουν για τα βιβλία μας


“…Είμαι συνάδελφος Μαθηματικός κ διδάσκω σχεδόν 20 χρόνια για μαθητές σε υψηλά επίπεδα.

Χάρηκα πολύ όταν πριν ένα χρόνο στην καθιερωμένη μου αναζήτηση για αγορά νέων βιβλίων επέλεξα τα 2 σου επαναληπτικά βιβλία με τα διαγωνίσματα!

Πραγματικά, είναι μια εξαιρετική δουλειά!
Τα χρησιμοποίησα κ βρήκαν μέγιστη ανταπόκριση στους μαθητές μου που είχαν νοοτροπία ανάπτυξης κ ανταποκρίνονταν σε επίπεδα αριστείας.
Επίσης θα ήθελα να σου αναφέρω ότι με εντυπωσίασε η φιλοσοφική σου διάθεση μέσα στα βιβλία…”

…………………………………………………………………………………….

“Πιστεύω ότι τα βιβλία σου πράγματι είναι μιας διαφορετικής προσέγγισης, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για αυτορρυθμιζόμενη μάθηση καθώς όπως σωστά σχολίασε και ένας από τους σχολικούς συμβούλους, είναι τόσο λεπτομερώς γραμμένα που αντικαθιστούν σε πολλές φάσεις τον καθηγητή .
Χωρίς να σημαίνει ότι αυτό πρέπει να το θεωρήσουμε αρνητικό. Είμαι πλέον υπέρ του μηνύματος “Λιγότερη διδασκαλία ,περισσότερη μάθηση” ,μιας και αυτή τη στιγμή υπάρχουν μαθητές που τα θέλουν όλα έτοιμα και η μελέτη πάει περίπατο.

Η αίσθηση που μου αφήνει ο τρόπος που γράφεις δεν θα έλεγα ότι μοιάζει με ένα σχολικό βοήθημα που έχει έναν οδηγό με ασκήσεις, λίγη θεωρία και τέλος .
Θα το χαρακτήριζα “Βιβλίο Μαθηματικών “και δεν θα το τοποθετήσω αυστηρά στα εξωσχολικά βοηθήματα.
Οι ασκήσεις σου είναι υποδειγματικά λυμένες και σίγουρα διαπιστώνεις με την πρώτη “την αγάπη του συγγραφέα για τα Μαθηματικά”. ”

………………………………………………………………………
“ Ένα κορυφαίο βιβλίο!
Αγαπητέ Βασίλη καλημέρα!!!

Απαύγασμα εμπειρίας και γνώσης το βιβλίο δείχνει τον καθοδηγητή-καθηγητή σε όλο του το μεγαλείο. Παίρνει τον μαθητή ή τον καθηγητή από το χέρι να του μάθει τον τρόπο σκέψης χωρίς να κρύβει τη γνώση, αλλά δείχνοντας όλα τα βήματα. Με άλλα λόγια αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε στην τάξη εξηγώντας με λόγια εδώ το βλέπουμε γραπτώς.( Λείπει αυτό από τα βιβλία των αντίστοιχων συναδέλφων. Όταν κάποτε το είπα σε συνάδελφο μου απάντησε, τα υπόλοιπα να τα σκεφτεί ο μαθητής. Μα πως …εκ φύσεως, δεν πρέπει κάποιος να τον μάθει να σκέφτεται και μετά να τον αφήσουμε να πάει στο άπειρο
Χίλια μπράβο Βασίλη για την προσπάθεια αυτή και με όλη την ειλικρίνεια ένα τέτοιο βιβλίο θα ήθελα να δίνει το υπουργείο στα παιδιά μας για σχολικό εγχειρίδιο.
Είδα στο δείγμα να περιλαμβάνονται ερωτήματα ( ξεχασμένα από άλλους ) σε έννοιες που δεν βρίσκεις συχνά έως καθόλου σε ( π.χ. ερώτημα περιοδικότητας σε συνάρτηση) κ.λ.π.
Προσεγμένη επιλογή ασκήσεων και όχι αναμάσημα των ίδιων που έχουμε ξαναδεί, πλήρης αιτιολόγηση, γραφική εξήγηση και Μαθηματική πληρότητα.
Βασίλη πιστεύω ότι η παραδοσιακή διδασκαλία θα πρέπει να πάει ένα βήμα παραπέρα, με τη χρήση επί προσθέτως ψηφιακών εργαλείων. Έχοντας δημιουργήσει ένα τέτοιο βιβλίο σκέψου και την ψηφιακή παρουσίασή του με διαφάνειες ή κάποιο άλλο τρόπο στις αίθουσες των φροντιστηρίων, που θα του δώσει και μία άλλη δυναμική.”

Σχετικά Άρθρα

Καλάθι Αγορών
Σύνδεση

Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό;

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας. Με την περιήγηση σε αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies από εμάς.
Αρχίστε να πληκτρολογείτε για να δείτε τις αναρτήσεις που ψάχνετε.
Κατάστημα
0 προϊόντα Καλάθι
Ο λογαριασμός μου